トップページ > Find Materials > Material Details

Material Details

Material Information

Title 農産物直売所は生き残れるか
Title (Reading) ノウサンブツ/チョクバイジョ/ワ/イキノコレルカ
Subtitle 転換期の土台強化と新展開
Subtitle (Reading) テンカンキ/ノ/ドダイ/キョウカ/ト/シンテンカイ
Author 二木/季男∥著
Author (Reading) フタツギ,スエオ
Author Introduction 1935年長野県生まれ。農業・農村マーケティング研究所長。埼玉県農業大学校非常勤講師。島根県中山間地域研究センター客員研究員。博士(農業経済学)。著書に「地産地消マーケティング」。
Publisher 創森社
Publication Date 2014.1
Number of Pages, etc. 269p
Dimensions 19cm
Price ¥1600
ISBN 978-4-88340-285-4
Content Description 競合・競争の時代に入りかけている「農産物直売所」。生産者、運営側、消費者が食・農の価値観を共有し、農産物直売所を地域にとって不可欠な拠り所にしていくための方策と道筋を示す。
NDC 9 611.46
Intended Audience 一般(L)
待機中

Storage Information

Registration Number Library Book Place Call Number Category Restriction Status
181125745 Tamaho 611 フ General Books  
Reservation Count 0
  • Select the receiving library and press the "Add to Reservation Cart" button.